יום שני, 22 ביולי 2013

צילום חתונה-צלם לחתונה במרכז-הצלם

צלם לחתונה קטנה
אז מי אמר שחתונות מתחילות ונגמרות בשוס גדול? נכון להיום, קיים טרנד של חתונות קטנות והן מיועדות לאנשים המחפשים את קרבת האנשים היקרים. אנשים עורכים חתונות קטנות ואישיות וזאת עובדה. האם בחירת השירותים שונה ביחס לבחירת שירותים לאירוע גדול יותר? צלם לחתונה קטנה אולי שונה בציוד ובכמות האבזור ומאידך, כאשר מדברים על צלמים, המקצועיות עולה על כל השאר. צלם לחתונה קטנה אמור להיות מקצועי לא פחות מצלם לחתונה גדולה. נכון להיום, להתחתן בקטן, הפך לשם דבר, אנשים המתחתנים בקטן לא פחות משקיעים מאנשים הבוחרים להתחתן בגדול. יש בהחלט אנשים המחפשים את האינטימיות ביום חגם. אז מהי חתונה קטנה? האם צלם לחתונה קטנה יספיק לכל החגיגה? הבחירה לשיפוטכם.
לבחור צלם מקצועי
אם לבחור צלם לחתונה קטנה, זה לבחור צלם מקצועי שהיה בוודאי משתלב גם בחתונה גדולה ומאידך מספק נגיעות קצת שונות ביחס להזמנת שירותים גדולים יותר. גם כאשר מזמינים צלם לחתונה קטנה, אין פוסחים על כל החדשנות וכל הציוד המאובזר על הצד הטוב ביותר. גם כאן יש לקחת ולתת את הדעת בבחירת צלם אשר כישרונו הגדול בא לידי ביטוי בבחירת הכלים המתאימים, העובדים המתאימים וכל מה שיהפוך אירוע קטן ואינטימי על פי דרישת הלקוח. כאשר מדברים על צילום נוף, על צילום כניסה, חופה ואפילו רחבת ריקודים, אין מדברים על משהו שונה ביחס לאירועים גדולים. גם כאן נדרשת תשומת הלב והאחריות ומה שהופך אירוע קטן לשונה מאירוע גדול, הוא בסך הכול כמות האורחים והיכולת לייצר מקצועיות וגדלות לצד תחושה של קטנות ואינטימיות שאותה רוצים להשיג הזוג המאושר. לרוב אנו רואים אירועים גדולים עם תזמורות, תלבושות ואפילו צוות גדול של צלמים, יש אנשים שיסתפקו בהרבה פחות מזה ומאידך לא יסתפקו בתוצאה ירודה. זה לא סותר לבחור שירותים מצומצמים ושירותים מקצועיים. לרוב, יש להם לאנשים נטייה לחשוב כי הפקת אירוע גדול היא משהו אחר ביחס לאירוע הקטן. אז נכון שנדרשת לוגיסטיקה שונה ומאידך  בשני קצוות הצרכים, הדרישה היא אותה דרישה ובפרט שמדברים על צלם ועל יכולתו להשאיר חותם מזכרת לעד.
כיצד לבחור צלם לאירועים קטנים ?
בראש ובראשונה, אם נתקלתם בחברים ומכרים שמעדיפים את האינטימיות, שהרי  הם יקצרו עבורכם את החיפוש ואת היגיעה והנה אתם בדרך אל הבחירה המושלמת.
המלצות האינטרנט הם גם דבר של מה בכך. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס אל האתר שלה צלם הנבחר ולגלוש בעבודותיו הווירטואליות, בצילומי הסטילס וכל השאר. ההמלצות תהיינה אובייקטיבית והן למעשה תעדנה על מקצועיות שאינה קשורה לבחירת אירוע גדול או קטן.
כמה זה עולה לכם? על זול אין להתפשר, ראוי לציין כי הזול אמור לעצור אתכם בכל פעם מחדש. זכרו, הוא עלול לעלות יקר ברוב המקרים ואינו משרת מטרה. יתרה מכך, כאשר מדברים על צילומי חתונה, לאחר המשגה והבחירה הלקויה, לא תוכלו לקבל את העזרה.
על צלם לאירוע קטן ועל שלמות הביצוע
אז אם לבחור צלם לאירוע קטן, זה בהחלט לעשות ולעבור על החוקים בבחירת צלם לאירועים גדולים. פני הדברים אינם משתנים, הדרישות הן אותן דרישות פרט לכמה נקודות טכניות הבאות לידי ביטוי בבחירת הצוות, כמות האנשים, מיקום האירוע וכך גם מספר התמונות שיש לפתח, מספר המצלמות שתהיינה מפוזרת בשטח וכד'. יחסו של הצלם לא פחות חשוב ולכן חשוב לוודא מיהו המקצוען הנבחר. כך למעשה משתלבים הדברים ומספקים את השירות המשולם.

בברכת מזל טוב צוות הצילום האיכותי לחתונות 



גוגל אקספרטס - קידום אתרים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה